Navn: (Karakterens fulde navn gver lidt sig selv hvad det er)
Alder:(hvor gamel er din karakter og hvor gamel ser den ud fx. din karakter er 133 år gamel men ligner kun en på 17)
Race:(Er du Daimon, Mitala..... osv.)
side/klan:(Hvad for en Side er din karakter på og hvilken klan? der er nogle af karakterene hvor siden er bestemt og klanen også)
Udseende:(Dit udseende... så øjne, hår fave, tøj, bygning er hun/han tyg tynd hvor høj er han/hun har den spidse tænder, vinger, lange negle...sådan noget gejl, detaljeret beskrevet, og gerne med et billede)
våben:(Hvad for et våben har du, en pistol <højst en hvis flere tilladelse fra mig>, et sværd, knive, bue...ovs. og hvordan se dit svæd/bue(kvin.... ud er den med et gyldent skær og en parer pøjl som liger en drage....)
specile tegn: (Har du nogle ar eller mærker eller hvordan ser dine tegn ud har du horn hvilken fave har dine vinger og hvordan ser de og og sådan noget gejl)
Personlighed: (Og nej din personlighed er ikke ond<ser ike en personlighed på under 4 ligner i det tilfgælde er den ihvertilfan ikke godkendt>. Hvordan er din karakter, hvordan reagere du på folk du ikke kender/kan lide, der du genert, hvordan har du det med vand eller ild, er den lege syg elsker den at synge og danse hader den faven rød og sådan noget gejl... gerne detaljeret Tak)
styrker:(hvad er du god til, er du stærk, hurtigt, fleksibel kan du bevæge dig i skyggen uden at bleve set, er dine skrit lydløse......osv.)
mangler/svagheder:(hvad er du knap så god til, er du følsom, langsom til at reagere, paniker du når du ser faven lilla, besvimer du ved ynet af blod......mm.)
Baggrund:(Hvad har din karakter oplevet under krigen, hvad har den lavet efter krigen og hvorfor er nogel af tingene som de er, hvordan oplevede du krigen/ samfundet hun/han r vokete op i, hvorfor valgte han/hun den vej den nu valgte og sådan noget gejl skal ikke lægges ind med resten af karakteren men sendes til mig)
Andet: (Det sker at jeg har glemt et eller andet.. Så skriv det endelig på, hvis du kommer i tanke om det.....)